پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

دانلود رايگان ۱۴ درس آموزش مكالمات ضروري زبان فرانسه (فيلم فارسي)

زبان فرانسه ، دانلود كتاب آموزش زبان فرانسه ، گرامر زبان فرانسه ،دانلود فيلم آموزش زبان فرانسه

دانلود رايگان ۱۴ درس آموزش مكالمات ضروري زبان فرانسه (فيلم فارسي)

۴,۴۱۸ بازديد

 دانلود رايگان ۱۴ درس آموزش مكالمات ضروري زبان فرانسه (فيلم فارسي)

نقطه ضعف اكثر زبان آموزان فرانسه، در تلفظ، مكالمه و صحبت كردن است. از اين رو در اين پست ۲۰ ويديوي آموزش مكالمات پركاربرد زبان فرانسه را از سرتاسر وب آماده كرده ايم. و در ادامه هم ۲ اپليكيشن برتر اندرويد و آيفون (اپليكيشن رايگان تقويت مكالمه زبان فرانسه) و جزوه PDF فوق العاده تهيه شده شامل مكالمات كاربردي روزانه را براي دانلود رايگان قرار داده ايم.
 

دقت كنيد كه اين مكالمات براي سطح مقدماتي تا پيشرفته كاربرد دارند. سعي كنيد از ويديوها براي يادگيري درخانه، از اپليكيشن براي يادگيري در اوقات فراغت و از پي دي اف در بقيه زمان هاي فراغت خود استفاده كنيد.  (هر سوال يا راهنمايي ديگري هم نياز داشتيد در بخش نظرات مطرح كنيد)

 

نكته مهم! اين پست جالب را هم از دست ندهيد: ويديوي آموزش تلفظ صحيح و كاملا اصولي لغات در زبان فرانسه (فارسي)

۱- دانلود ۲۰ درس آموزش مكالمات پركاربرد زبان فرانسه

اين ويديوها را ممكن است در جاي جاي اينترنت ببينيد، ما سعي كرده ايم كه با توجه به تجربه در اين زمينه، آنها را گلچين كنيم و در اختيارتان قرار دهيم. نمونه اين ويديوها را در زير مي بينيد:

لينك هاي دانلود:

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

نكته مهم: يادگيري مكالمات زبان فرانسوي موضوع بسيار مهمي است و اگر از منابع بي كيفيت و غير استاندارد استفاده كنيد، ممكن است روند يادگيري تان بسيار طولاني شود و اشتباهات زيادي در بدنتان جا بيفتد. ليست اين بسته هاي آموزشي جديد، كاملا علمي و استثنايي را ببينيد.

۲- دانلود رايگان ۲ اپليكيشن برتر آموزش مكالمات زبان فرانسوي

بعنوان مكمل ويديوهاي بالا و مكمل پي دي اف آخر صفحه، ۲ اپليكيشن برتر موجود در سرتاسر اينترنت، براي يادگيري بهتر مكالمه زبان براي شما معرفي مي كنيم. وارد صفحه دانلود شويد و بسته به گوشي خود آنها را دانلود كنيد:

دانلود اپليكيشن French Conversation ويژه اندرويد 

500 french conversation

دانلود Mondly: Learn French FREE – Conversation Course ويژه گوشي آيفون

Mondly french conversation

۳- دانلود فايل PDF آموزش عبارات پركاربرد در مكالمات زبان فرانسه

در هيچ كجاي اينترنت فارسي، كتاب يا پي دي اف يا جزوه باكيفيت و خالي از اشتباهات پيدا نمي كنيد كه بطور خاص به آموزش مكالمه فرانسه پرداخته باشد. درواقع بطور كلي به شما پيشنهاد مي كنيم بدنبال اينگونه فايل ها نباشيد چون روند يادگيري شما را بسيار طولاني تر خواهد كرد! پي دي افي كه تهيه كرده ايم توسط موسسه معتبر ويكي بوكس فرانسه تهيه شده است اما معناي فارسي ندارد.

نكته مهم: اين پي دي اف به زبان انگليسي مي باشد و اگر معناي واژه اي را نمي دانيد، از گوگل ترنسليت استفاده كنيد تا هم مترادف هاي آن كلمه را بياموزيد و هم تلفظ، همچنين گوگل ترنسليت آن كلمه را در قالب جمله به شما نشان مي دهد كه بسيار بسيار به يادگيري شما كمك خواهد كرد.

دانلود پي دي اف آموزش جملات كاربردي در مكالمه زبان فرانسه

نكته مهم! آموزش رايگان بيش از ۳۰۰۰ لغت كاملا ضروري زبان فرانسه (فيلم فارسي+PDF)

اگر سوال يا نظري در اين زمينه داريد در بخش نظرات با ما در ميان بگذاريد.

منبع: آموزش سريع و آسان زبان فرانسه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.