دوشنبه ۱۴ اسفند ۰۲

آموزش طريقه نوشتن رزومه و CV به زبان فرانسه

زبان فرانسه ، دانلود كتاب آموزش زبان فرانسه ، گرامر زبان فرانسه ،دانلود فيلم آموزش زبان فرانسه

آموزش طريقه نوشتن رزومه و CV به زبان فرانسه

۴,۷۱۸ بازديد

آموزش طريقه نوشتن رزومه و CV به زبان فرانسه

دانلود كتاب آموزش زبان فرانسه و طريقه نوشتن رزومه و  CV به زبان فرانسه

نام كتاب :Le CV la Lettre et Entretien

اين كتاب به زبان فراسه و ۵۱۴ صفحه مي باشد كه شامل اصول و ساختار نوشتن رزومه به زبان فرانسوي مي باشد .در اين كتاب با ساختار يك رزومه اسستاندارد و مثال هاي نتنوع از رزومه كه به زبان فرانسوي نوشته شده است برخورد مي كنيد.

 اين كتاب براي فرادي كه مي خواهند رزومه خود را به زبان فرانسه بنويسند و قصد مهاجرت به يك كشور فرانسوي زبان را دارند بسيار مفيد است .

Spécialistes reconnus du recrutement de cadres, les auteurs ont évalué des milliers de candidats. Illustrés d’exemples, de modèles et d’études de cas, leurs conseils vous seront précieux pour préparer et mener à bien votre recherche d’emploi. Cet ouvrage accorde une large place à l’entretien de recrutement, étape aussi délicate que décisive, qui exige une préparation sans faille.

    Faire de la lettre d’accompagnement le tremplin du CV
    Maîtriser les particularités du CV américain, espagnol, anglais, allemand et italien
    Se préparer avec méthode aux différents types d’entretien
    Savoir utiliser efficacement Internet dans sa recherche d’emploi
    Connaître les règles de l’entretien par téléphone
    Aborder la négociation de salaire dans de bonnes conditions
    Anticiper les 150 questions les plus souvent posées lors de l’entretien

از دو سرور زير يكي را جهت دانلود انتخاب كنيد

دانلود از سرور اول

دانلود از سرور دوم

پسورد: www.france9.ir

نحوه نگارش رزومه زبان انگلیسی (آخرین استانداردها +دانلود 20 نمونه)

نوشتن رزومه ممکن است کار دلهره آوری باشد. اگر شما قصد نوشتن رزومه دارید ما میتوانیم در اینجا طبق آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه در موسسات کاری و دانشگاهی، شما را راهنمایی کنیم.

رزومه در حقیقت تاریخچه ی کاری شما یا خلاصه ای از مهارت هایتان نیست. به رزومه تان به این صورت نگاه کنید: این یک آگهی یا تبلیغ است و شما محصول آن هستید. هدف شما این است که مسئول استخدام را متقاعد کنید که چیزی که شما میفروشید را بخرد؛ که باعث میشود شما به یک مصاحبه دست پیدا کنید. برای دستیابی به این هدف باید آن را به عنوان ابزار بازاریابی نگاه کنید. بدون این شما هیچ قدرتی ندارید.

به این فکر کنید که هر کسی تبلیغ خودش را دارد، چرا کسی باید محصول شما را بخرد؟ مسئول استخدام وظیفه ی سختی دارد که از بین تبلیغات، بهترین و مناسب ترین آن را برای شرکتش انتخاب کند. مطالعات نشان میدهد از هر ۱۰ رزومه، ۸ تای آن با یک نگاه سریع ۱۰ ثانیه ای دور انداخته میشود. پس این خیلی مهم است که بتوانید مهارت های منطبق بر کارمورد نظرتان را به خوبی به تصویر بکشید. برای کمک به انجام اینکار ما مراحل ساده ای برایتان آورده ایم که میتوانید آن را دنبال کنید تا یک رزومه بنویسید. به مراحل زیر دقت کنید:

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.